poniedziałek, 9 stycznia 2023

Closed for holidays!

Trafił mi się urlop, taki wyjazdowy, z dala od komputera. Właściwie już na nim jestem:) Więc kramik będzie nieczynny przez ok. tydzień. 

A w piątek fanpejdż Złotych Kurczaków ujawnił, że będę jednym z jurorów przyznających nagrody. Nie wiem, co mi strzeliło do głowy, żeby się zgodzić, gdy Kasia Kamieniarz wystosowała zapytanie. Wiedząc wcześniej, kto zasiada w jury, od razu odmówiłbym, żeby nie zaniżać poziomu merytorycznego. Im bliżej końca tym wielka panika, ale postaram się nie dać ciała!  

5 komentarzy:

  1. Gratulacje!
    Dobrze że nie wiedziałeś w takim razie, będziesz właściwym człowiekiem na właściwym miejscu.
    Tu nie ma co myśleć w kategoriach dawania czy nie dawania ciała, będzie git.

    OdpowiedzUsuń
  2. Cieszę się,bo patrzysz na Undergroundowych artystów we własciwy i sprawiedliwy sposób .W tym przypadku nie na warsztat czy to co zarzuca mainstream ale na ,"przekaz" i zamiłowanie do tworzenia fabuł.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zazdraszczam i pozdrawiam z gdańskiego podziemia

    OdpowiedzUsuń
  4. No ładnie, a ja czekam i czekam na reckę Poloverse i ciągle się nie mogę doczekać! ;P Udanego urlopu! :)

    OdpowiedzUsuń

Stan bloga po PFSK'24

Trzeci rok z rzędu pojechałem na Poznański Festiwal Sztuki Komiksowej. Trochę na wariackich papierach. W mieszkaniu bajzel po niedawnym remo...