wtorek, 23 kwietnia 2024

Stan bloga po PFSK'24


Trzeci rok z rzędu pojechałem na Poznański Festiwal Sztuki Komiksowej. Trochę na wariackich papierach.

W mieszkaniu bajzel po niedawnym remoncie. Kupki wstydu poupychane na ciasno w piwnicy. Prognozy na weekend nie napawały radością. A jednak znów się udało. W tym miejscu chcę podziękować Piotrkowi i Łukaszowi, że mnie przygarnęli pod dach i pomogli polować na darmowe ziny. Dzięki temu było więcej czasu na prelekcje, szczególnie te w czytelni głównej, wypełnionej po brzegi komiksowymi zasobami. Wiem, mogłem być lepszy w small talki a nie zachowywać się jak stary creep - kiedyś będę lepszy w te klocki, obiecuję! I dziękuję wszystkim za te kilka chwil spędzonych na pogaduszkach (Luko Czakowski, you rocks!)

Wpisy na blogu na razie będąc pojawiać się stosunkowo rzadko. Remont, uciekające pieniądze z portfela, problemy zdrowotno-osobiste, mocno ograniczone zakupy. Stąd pewnie na blogu będą często gościć złowione poznańskie zinki. Ale może ktoś wciąż będzie chciał tu zaglądać...


8 komentarzy:

  1. Oczywiście, że będziemy zaglądać! Dużo zdrowia i powodzenia w walce z przeciwnościami losu. Fajnie było choć kilka zdań zamienić w Poznaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Blog pozwala poznać różnych twórców

    OdpowiedzUsuń
  3. zaglądam codziennie, czy pojawił się jakiś nowy tekst

    OdpowiedzUsuń
  4. Nigdzie się stąd nie wybieram. Wszystkiego dobrego!

    OdpowiedzUsuń
  5. Zaglądamy, bo teksty zawsze na wysokim poziomie. Powodzenia z remontem

    OdpowiedzUsuń
  6. Też zaglądam tutaj regularnie!

    OdpowiedzUsuń
  7. Panie, ja jestem stary. Mam czytnik RSS i z niego korzystam. Więc jak coś wpadnie, to zajrzę, jak najbardziej, jeszcze jak.

    OdpowiedzUsuń

[Zbiórka] The Way Long Back Vol 1 / Issue 4

Czwarty zeszyt serii The Way Long Back rysowanej przez Przemysława R. Dedelisa został ufundowany w ciągu trzech godzin. Ale zbiórka trwa da...